A hatásos rákellenes ditéta 4 fő eleme

Sok gyümölcs és zöldség

Legalább naponta tízszer együnk friss vagy fagyasztott zöldséget, gyümölcsöt. Ha ez soknak tűnik, legalább gyümölcslevet fogyasszunk gyakran.

Álljunk át a telítetlen zsírokra

Az állati eredetű zsíros húsok, és a hidrogénezett zsírok rákkeltő hatásúak. Az esszenciális zsírsav nem telített forrásból, mint az olajbogyó, a kanola, a lenmag-olaj jó tápanyag és segíthet a kezelés sikerében. A hal és a kagyló, a szója, a tök és a napraforgó olaj, a dió is fontos esszenciális zsírsav tartalmú eledel.

Elegendő sovány fehérjét együnk

Az izomtömeg megőrzése érdekében rák elleni kezelés alatt szükség van több fehérjét enni. Tojás, joghurt, hal, szója, zöldségek és sovány húsok tartalmazzák. A véres húst csökkentsük, a hormon-kezelt és antibiotikummal kezelt termékeket is kerülni kell.

Ne feledjük el a teljes magvakat

Teljes őrlésű gabonákat, kenyeret, rizst együnk, ez segít a vércukor szabályozásában, a kiválasztásban és erősíti az immunitást.